Η Δρ Γκόλτσιου συμμετείχε στη ημερίδα της Πανελλήνιας Ένωσης Εκπαιδευτικών Αγγλικής Δημόσιας Εκπαίδευσης με τη διάλεξη της με θέμα
«Με ποια κριτήρια θα επιλέξουμε εκπαιδευτικά παιχνίδια στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση για την ενθάρρυνση της ψυχοκινητικής εξέλιξης ; Ο ρόλος του αναπτυξιολόγου»
που διεξήχθη στην Ελληνοαμερικάνικη Ένωση στις 13.9
Στην ομιλία δόθησαν επίσης κατευθύνσεις για την προσέγγιση, την αναγνώριση δεξιοτήτων αλλά και την ενασχόληση με εκπαιδευτικά παιχνίδια σε παιδιά με αναπτυξιακές δυσκολίες όπως αυτισμό, διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητα, μαθησιακές δυσκολίες, διαταραχή συντονισμού των κινήσεων, παιδιά με αισθητηριακές δυσκολίες. οι οποίες δυστυχώς στην εποχή μας είναι ολοένα και περισσότερες.
Έγινε αναφορά σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως τεχνικές διαχείρισης και ενσωμάτωσης των παραπάνω παιδιών μέσα στην τάξη καθώς το έργο του εκπαιδευτικού δεν περιορίζεται στην εξατομικευμένη προσέγγιση αλλά διαπνέεται και από τη μαγεία που χαρακτηρίζει την ομάδα μαθητών που είναι τόσο διαφορετικοί μεταξύ τους αλλά έχουν έναν άρρηκτο δεσμό: την αγάπη τους για το παιχνίδι.